Vi tilbyr tilrettelagt opplæring for elevar som har behov for det. Opplæringa er knytt opp mot eit utdanningsprogram og tar utgangspunkt i dei faga, eller delar av faga, som eleven kan meistre. Eleven får eit kompetansebevis som viser kva mål i læreplanen som er gjennomført.
Få grunnkompetanse og sosial læring
Ikkje alle har dei same føresetnadene for å gjennomføre vidaregåande skule. Målet med tilrettelagt opplæring er å gje elevane grunnkompetanse, og det vert lagt mykje vekt på sosial læring og trening for framtidig arbeid. Læring gjennom praksis står sentralt hjå oss.
I oppfylginga av den enkelte elev står handling og konsekvens i fokus. Me vil veilede elevane på måter som gjer at dei lærer å leve i ei verd der normer og reglar danner grunnlag for det sosiale fellesskapet. Vårt mål er at elevane:
- lærer å finne ut av kva de vil, kan og skal
- lærer at dei ved eigen innsats kan påverke si eiga framtid
- lærer å ta ansvar for eigne handlinger
- lærer å skape sammenheng mellom ord og handling
- lærer å vise respekt for andre mennesker
- lærer å inngå i samspel med andre
Konsekvenspedagogikken:
Byggjer på eit humanistisk menneskesyn, der ansvar for eigne handlingar innan det sosiale fellesskapet utgjer eit viktig element i lærdommen. Elevane skal oppleve ein tydeleg og føreseieleg læringskultur, der konsekvensane av den enkeltes valg er tydelege og kjent på førehand.
Ressurser:
Det settes inn pedagogiske ressurser fra skulens side for å yte ein så tett og personleg oppfølging av den enkelte elev som skulens rammer gjev mogligheit for. Gjennom dei pedagogiske metodane skal læraren veilede elevane til å ta ansvar for konsekvensane av eigne handlingar. I det ligg det ei forventning om at dei personleg og gjennom handling syner vilje til å fullføre opplæringa
Tilrettelegging:
Opplæringa er tilrettelagt for den einskilde elev med tilknytning til grupper og eleven får individuell opplæringsplan (IOP). Avdelinga tilbyr opplæring i tre programområder der kvar avdeling har ulik organisering.
Nemningane (HT, HTA og HTH) på gruppene er dei ein søkjer til ved inntak til vidaregåande opplæring for elevar med behov for særskilt tilrettelegging.